« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
SAT NASTAVA UJUTRO
0. 7:05 - 7:50
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
VELIKI ODMOR
3. 9:45 - 10:30
VELIKI ODMOR
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
7. 13:10 - 13:55
SAT NASTAVA POPODNE
0. 13:10 - 13:55
1. 14:00 - 14:45
2. 14:50 - 15:35
VELIKI ODMOR
3. 15:50 - 16:35
4. 16:40 - 17:25
5. 17:30 - 18:15
6. 18:20 - 19:05
7. 19:10 - 19:55
Was hast du in den Sommerferien gemacht?
8. razred, peta godina učenja
Die Sommerferien sind vorbei
8. razred, peta godina učenja
Rad s razrednim plakatom nastalim na zadnjem nastavnom satu u sedmom razredu.
U okviru projekta „Kunst verbindet“, tijekom školske godine 2023./2024. učenici 4., 5., 6. i 7. razreda OŠ Augusta Harambašića koji uče njemački jezik su ostvarili suradnju s učenicima OŠ Andrije Palmovića Rasinja.
Učenici su uz pomoć učiteljica Sunčice Vuljak i Dinke Štiglmayer Bočkarjov izrađivali zadatke za svoje vršnjake u partnerskoj školi, te rješavali zadatke svojih vršnjaka.
Zadaci su temeljeni na sijelima poznatih slikara.
Učenici su oblikujući zadatke, na zanimljiv način imali priliku upoznati lik i djelo poznatih slikara.
Tijekom školske godine radovi su izlagani u učionici njemačkog jezika.
Zbirku radova moguće je pogledati na slijedećoj poveznici:
https://online.fliphtml5.com/jfjap/udvx/#p=1
Sommerpläne
7. razred, četvrta godina učenja
Izrada razrednog plakata s planovima za ljetne praznike.
Plakat će ujedno služiti kao osnova za izvođnje prva dva nastavna sata u osmom razredu.
Tijekom školske godine 2023. / 2024. u našoj se školi provodio projekt „Vlakićem kroz Europu“ namijenjen učenicima 1. – 3. razreda. Projekt je proveden u okviru nastave njemačkog jezika, a u suradnji s Odsjekom za Germanistiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Goethe Instituta u Zagrebu.
Tijekom ožujka, travnja i svibnja za učenike su bile organizirane četiri radionice s ciljem usvajanje osnovna znanja njemačkog jezika s naglaskom na upoznavanje kulture i civilizacije.
Prvu pripremnu radionicu održala je predmetna učiteljica Njemačkog jezika Dinka Štiglmayer Bočkarjov, a ostale radionice su održali studenti Odsjeka za germanistiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
U školskoj godini 2023. / 2024. naša škola je sudjelovala u projektu odobrenom od Ministarstva znanosti i obrazovanja 930-godišnji Zagreb u riječi i slici. Projekt je obuhvaćao učenike predmetne nastave koji su ga ostvarili u okviru različitih Izvannastavnih aktivnosti.
Učenici 8. b razreda su u okviru Izvannastavne aktivnosti Njemački klub sudjelovali u projektu te napravili vodič kroz Zagreb za svoje vršnjake iz zemalja njemačkog govornog područja.
Upoznali su ih s njima najzanimljivijim sadržajima Zagreba, pružajući im najvažnije informacije ali i zadajući im različite zadatke.
Učenici 8.a i 8.b razreda su u sklopu Izborne nastave Njemačkog jezika i Informatike odlučili snimiti igrani film s poukom.
Povezali su uzrečice na hrvatskom jeziku i njemačkom jeziku u kojima važnu ulogu imaju brojevi.
Pogledajte rezultat njihovog truda.
U četvrtak, 26. listopada 2023., učenici sedmih i osmih razreda koji pohađaju izbornu nastavu Njemačkog jezika i Talijanskog jezika sa svojim su učiteljima Dinkom Štiglmayer Bočkarjov, Ljiljanom Kurjak, Rahelom Marijom Markt, Mihaelom Madnić i Antom Živkovićem otputovali na izlet u Austriju. Njihovo su odredište bili istraživački centar „Affenberg", zabavni park Minimundus i grad Klagenfurt koji se nalaze uz Vrbsko jezero (njem. Wörthersee) na samom jugu Austrije, u pokrajini Koruškoj.
Po dolasku u Austriju učenici su prvo posjetili istraživački centar „Affenberg“ u kojem su uz stručno vodstvo upoznali navike i način života japanskih snježnih majmuna.
Potom su razgledali Minimundus, zabavni park u kojem se nalaze minijaturni modeli poznatih građevina iz cijeloga svijeta izgrađenih u omjeru 1:25. Uz pomoć informacijskih ploča naučili su o povijesti tih građevina i svjetskoj arhitekturi, a pronašli su i dvije građevine koje predstavljaju našu zemlju u Minimundusu: crkvu sv. Marka u Zagrebu i svjetionik Porer koji se nalazi u Istri.
Nakon obilaska parka učenici su se uz pratnju učiteljica i stručnog vodiča uputili u središte grada Klagenfurta u kojem su razgledali staru gradsku jezgru i saznali legendu o nastanku grada Klagenfurta u kojoj glavnu ulogu ima zmaj.
Povodom Europskog dana jezika u sklopu nastave njemačkog jezika učenici četvrtih, petih, šestih i sedmih razreda su pisali različite višejezične tekstove. Tom prilikom su primjenili znanja svih jezika koje uče i govore.
Tijekom školske godine 2022./2023. učenici šestih razreda koji uče njemački jezik su sudjelovali u projektu „Kunst im DaF – Unterricht“. U okviru projekta upoznali su lik i djelo austrijskog umjetnika Hundertwassera, posjetili su izložbu njegovih djela u Muzeju grada Đurđevca, sudjelovali u radionici pod vodstvom učiteljice likovne kulture Jasne Antunović, a u okviru nastave njemačkog jezika izradili knjižicu o Hundertwasseru.
Pod ovogodišnjom krilaticom EDJ 2022. “Svi jezici jednako vrijede.”; “Alle Sprachen sind gleich wichtig.”; “All languages are considered as equally important.” učenici 6.b razreda uključili su se u međunarodno obilježavanje Dana europskih jezika. Izrađujući kartice za učenje i igru podučavali su jedni druge izrazima “Bok!”, “Kako si?”, “Hvala, dobro sam.”, “Izvoli!”, “Hvala!” i “Oprosti!” na makedonskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Njihov uradak je prezentiran na diseminaciji održanoj 10. listopada 2022. u organizaciji OŠ Antuna Kanižlića u Požegi, a pod vodstvom učiteljice njemačkog jezika Jasminke Hajpek. U przentaciji uradaka sudjelovali su učitelji i učenici iz mnogih županija u Republici Hrvatskoj, ali i iz Bugarske i Cipra.
Povodom obilježavanja Europskog dana jezika 26. rujna, učenici naše škole su u sklopu nastave stranih jezika izrađivali plakate sa svojim najdražim riječima, rečenicama ili izrazima na jezicima koje govore i uče.
Tijekom školske godine 2021. /2022. učenici 5.a i 5. razreda su u okviru nastave Njemačkog jezika, Engleskog jezika, Informatike, Likovne kulture i Sata razrednika igrali društvene igre, igre na otvorenom, sudjelovali u istraživanju o svojim najdražim igrama, provodili istraživanje o igrama svojih roditelja, baka i djeda, igrali igre na njemačkom i engleskom jeziku, slikali tradicionalne drvene igračke i posjetili izložbu „IgračKe – djetinjstvo zauvijek“ u Etnografskom muzeju u Zagrebu.
Rezultat njihovog rada možete pogledati u priloženoj brošuri.
U Osnovnoj školi Jelkovec održana je dodjela zahvalnica sudionicima projekta Stärkung der DaF-Vertikale im kroatischen Bildungsystem / Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava.
Sudionici projekta, učenici Osnovne škole Augusta Harambašića, Osnovne škole Jelkovec i Treće gimnazije u Zagrebu i njihove mentorice, profesorice njemačkog jezika, okupili su se 22. prosinca 2021. na završnom druženju u Osnovnoj školi Jelkovec. Tom im je prigodom predsjednica Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika dr. sc. Irena Horvatić Bilić podijelila zahvalnice i prigodne darove u znak zahvalnosti na njihovom trudu i uspješno odrađenom projektu.
Projekt se trebao održavati od rujna 2019. do prosinca 2020., ali su se zbog epidemiološke situacije projektne aktivnosti nastavile i tijekom 2021. godine. U projekt je bilo uključeno 19 škola iz Hrvatske, a učenici su obrađivali šest različitih segmenata teme "Putovanje kroz moju regiju / moj grad" (povijest, geografske specifičnosti, jezične osobitosti, događanja, znamenitosti i jedinstveno obilježje regije). Za svoje su rezultate, predstavljene u tiskanom kalendaru za 2021. godinu, dobili mnoštvo pohvala, uključujući one iz Ureda predsjednika Republike Hrvatske, Ministarstva vanjskih i europskih poslova i Turističke zajednice grada Zagreba.
Učenici 8.b razreda su na nastavi njemačkog jezika obilježili Dan škole.
Pogledajte ovdje njihove radove.
Dragi svi,
mame, tate, braćo, sestre, bake, djede, susjedi, prijatelji i prijateljice, učenici i djelatnici OŠ Augusta Harambašića!
Pozivamo vas da pogledate rezultat našeg rada, ali i rada drugih skupina, iz drugih regija Republike Hrvatske, koje su sudjelovale u ovom lijepom projektu povezivanja obrazovne vertikale u učenju njemačkog jezika.
Pogledajte naše uratke, podržite nas vašim glasovima na slijedećoj poveznici:
https://sites.google.com/view/projektosnaivanjanjemakogajezi/o-projektu
Lara, Larisa, Petra, Mihaela, Sara, Ana, Bruna, Katarina, Mila, Jakov, Egon i Sven.
Marljivi učenici OŠ Augusta Harambašića: Lara Franjković 7.a, Larisa Kejla 7.a, Jakov Lukenda 7.a, Petra Hartney 7.a, Sara Jakovljević 7.b, Mihaela Margaretić 7.b, Egon Nevečerel 7.b, Bruna Franjković 8.a, Sven Franjković 8.a, Katarina Mesarić 8.a, Ana Mlikotić 8.a i Mila Ružić 8.a uspješno su završili rad na projektu „Stärkung der DaF-Vertikale im kroatischen Bildungssystem“
Iako je zbog širenja koronavirusa i potresa velik dio projektnih aktivnosti morao biti odgođen, učenici su i u novim okolnostima uspjeli prikupiti i obraditi materijale za izradu godišnjeg kalendara za 2021. godinu. Vlastite su tekstove na njemačkom jeziku obogatili fotografijama, videozapisima i likovnim uradcima. Kalendar je objavljen u prosincu 2020.
Kalendari su uoči Božića poslani brojnim odgojno-obrazovnim i kulturnim institucijama, medijskim kućama i pojedincima koji promiču učenje stranih jezika i koji se zalažu za bolji položaj njemačkog jezika u hrvatskom obrazovnom sustavu. Osim iz Ureda predsjednika Republike Hrvatske i Agencije za odgoj i obrazovanje, pohvala za rezultate projekta stigla je i iz Turističke zajednice grada Zagreba radi doprinosa shvaćanju važnosti koju turizam ima u gradu Zagrebu kao i dobrobiti razvoja turizma u budućnosti.
Hrvatski radio Izvan okvira
Kako bi ohrabrili učenike da ne odustaju od učenja njemačkog jezika nakon što završe osnovnu školu, u Hrvatskom društvu učitelja i profesora njemačkog jezika odlučili su se za jedno zanimljivo putovanje. Na temu "Putovanje kroz moju regiju" osnovnoškolci i srednjoškolci diljem zemlje upoznavali su se s brojnim zanimljivostima svoje regije, dijelili međusobno iskustva i osnaživali svoje znanje jezika.
U sklopu projekta „Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava“, učenica 8.a razreda Mila Ružić i učiteljica njemačkog jezika Dinka Štiglmayer Bočkarjov gostovale su u emisiji Hrvatskog radija Izvan okvira kod novinarke Ivane Sučić.
Koji su sve rezultati projekta i zašto je krajnje vrijeme da se učvrsti položaj njemačkoj jezika u hrvatskoj obrazovnoj vertikali - poslušajte u emisiji.
U sklopu projekta „Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava“, u kojem sudjeluju učenici OŠ Augusta Harambašića, objavljen je godišnji kalendar za 2021. s tekstovima na njemačkom jeziku.
U prosincu 2020. objavljen je kalendar za 2021. godinu, nastao kao rezultat uspješne suradnje učenika Osnovne škole Jelkovec, Osnovne škole Augusta Harambašića i III. gimnazije iz Zagreba u okviru projekta Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava / Stärkung der DaF-Vertikale im kroatischen Bildungssystem. Projekt je ostvaren u suradnji s Njemačkim veleposlanstvom u Zagrebu, uz potporu Ministarstva vanjskih poslova Savezne Republike Njemačke. Projektne aktivnosti za grad Zagreb vodile su profesorice Ivana Cvijović Javorina (III. gimnazija), Ljiljana Lepan Babić (OŠ Jelkovec) i Dinka Štiglmayer Bočkarjov (OŠ Augusta Harambašića).
Pod okriljem zajedničke teme Putovanje kroz moju regiju / moj grad (Eine Tour durch meine Region / meine Stadt) učenici su predstavili grad Zagreb kroz šest aspekata: povijest, geografska obilježja, jezične osobitosti, događanja, znamenitosti i jedinstveno obilježje. Vlastite su tekstove na njemačkom jeziku obogatili fotografijama, videozapisima i likovnim uradcima. U projekt su bili uključeni i učenici iz drugih gradova pa su svoje kalendare dobili i Ivanec, Koprivnica, Osijek, Rijeka, Split i Zadar.
Sudjelujući u ovom projektu, učenici nisu usavršavali samo svoje znanje njemačkog jezika već im se kroz timski rad pružila prilika i za razvoj socijalne i komunikacijske kompetencije. Poseban je naglasak stavljen na podizanje svijesti o prednostima koje nudi znanje njemačkog jezika te na važnost znanja stranih jezika kao jedne od ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje prema preporukama Europske komisije.
U sklopu Izvannastavne aktivnosti Njemački klub, učenici su pisali stihove
o zimi, došašću i Božiću.
Tijekom školske godine 2019. / 2020. u našoj se školi provodi projekt „Vlakićem kroz Europu“ namijenjen učenicima 1. – 3. razreda. Projekt se provodi u okviru nastave njemačkog jezika, a u suradnji s Odsjekom za Germanistiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Goethe Instituta u Zagrebu.
Tijekom školske godine za učenike će biti organizirano šest radionica s ciljem usvajanje osnovna znanja njemačkog jezika s naglaskom na upoznavanje kulture i civilizacije. Dio radionica će s učenicima odraditi predmetna učiteljica njemačkog jezika Dinka Štiglmayer Bočkarjov, a dio će odraditi studenti odsjeka za Germanistiku.
Ministarstvo vanjskih poslova Savezne Republike Njemačke, je u suradnji s Njemačkim veleposlanstvom u Zagrebu odobrilo Hrvatskom Društvu učitelja i profesora njemačkog jezika projekt „Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava“, Stärkung der DaF – Vertilake im kroatischen Bildungssystem.
U sklopu projekta učenici će se baviti temom „Putovanje kroz moju regiju / moj grad“. U odradbi šest različitih segmenata teme (povijest, geografske specifičnosti, jezične osobitosti, događanja, znamenitosti i jedinstveno obilježje regije) surađivat će učenici naše škole, OŠ Jelkovec i učenici III. Gimnazije.
Takav način timskog rada trebao bi pridonijet ne samo jačanju vertikale u području njemačkog jezika na prijelazu iz osnovne u srednju školu već i razvijanje drugih socijalnih i komunikacijskih kompetencija.
Tijekom školske godine 2019./ 2020. provodi se projekt Lijepo ponašanje – Bonton.
U okviru školskog projekta, učenici uključeni u rad Izvannastavne aktivnosti Njemački klub, prevode na njemački jezik riječi, izraze i rečenice kojima izražavaju ljubazno ponašanje, te istražuju i prepoznaju sličnosti i razlike u obrascima uljudnog ponašanja u Hrvatskoj i zemljama njemačkog govornog područja.